blog   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo   księgarnia
 

wyróżnione książki:
- marketing internetowy w praktyce
- potęga jednego e-maila
- tworzenie blogów
 
marketing internetowy:
- forum reklama
- e-marketing dla e-klienta
- strategia internetowa
- błędy w marketingu
 
narzędzia marketingowe:
- FUMP
- programy do mailingu
 
badania marketingowe:
- forum badania marketingowe
- ctr banerów
- skuteczność ppc
- kampania adwords
- analiza statystyk
 
copywriting:
- tekst reklamy
- skuteczna oferta
- redagowanie oferty
- krok po kroku
- pisanie emaili
- hasło reklamowe
- FAQway
- 20 zasad pisania
- pisanie nagłówków
- pułapka kreatywności
 
CRM, kontakt z klientem, email marketing:
- odsyłanie klienta
- zdobywanie zaufania
- dialog emailowy
- autoresponder
- kupowanie mailingu
- one-to-one
- promocja newlsetterów
 
pozycjonowanie, wyszukiwarki:
- kurs pozycjonowania
- zdobywanie linków
- ranking stron
- mapa strony
- wyszukiwarki
- słowa kluczowe
- dobór katalogów
- analiza PR
- linkbaiting
- spis katalogów
 
reklama partyzancka:
- artykuły do przedruku
- 12 sposobów na reklamę
- rozdawanie ebooków
- marketing ebooków
- pisz, pisz, pisz
 
techniki reklamowe:
- reklama kontekstowa
- 30 rodzajów e-reklamy
- programy partnerskie
- hipnotyczny marketing
- ministrona
- nisza w internecie
 
branding:
- marketing wirusowy
- web 2.0
- blogowanie
- sponsoring
- projektowanie logo
- ebook: budowanie społeczności
- forum branding
 
ciekawe przykłady:
- 2 urodziny ZM
- śmieciareczka
- turniej wiedzy komercyjnej
- strona miliona
- cyfrowe czytanie
Newsletter E-biznes
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Odkryj, jak wykorzystując e-mail zdobyć pracę, kontakty, klientów, partnerów...

Rewolucji, jaką wywołało upowszechnienie się nowego środka komunikacji międzyludzkiej, jakim jest e-mail, doświadczyli tak naprawdę dopiero nieliczni. Bo nie chodzi tutaj o powszechne wykorzystanie e-maila do korespondencji ze znajomymi - to potrafi prawie każdy. Ale czy wiesz, jak skutecznie wykorzystać e-mail do zdobycia pracy, pozyskania cennych kontaktów, szybkiego załatwienia ważnych spraw?

Tylko nieliczni jednak wiedzą już, że e-mail jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów komunikacji jaki kiedykolwiek istniał. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak dołączyć do elitarnego grona tych, którzy wiedzą, jak najlepiej wykorzystać to nowoczesne narzędzie, zapraszam do lektury...

Jest prawie pewne, że zbyt rzadko piszesz listy elektroniczne. Czy wiesz, że możesz je stosować w większości przypadków, w których do tej pory myślałeś tylko o kontakcie telefonicznym lub osobistym? Wiesz, jak to zrobić tak, aby przyniosło znacznie lepsze efekty niż tradycyjne formy kontaktu?

marketing interetowy - reklama internetowa Marketing internetowy w praktyce
autor: Angus Mcleod
stron: 250
wejdź: www


 

Zamów Darmowy Fragment

Wykorzystaj e-mail jako skuteczne narzędzie osiągania swoich celów

Jest wiele sytuacji, w których dokładne i spokojne wyjaśnienie wszystkich motywów i intencji Twoich działań zaowocowałoby podjęciem przez kogoś zupełnie innej decyzji niż ta, która została podjęta. W rozmowie jednak możesz nie mieć wystarczająco dużo czasu albo pora rozmowy może być nieodpowiednia. Wykorzystując e-mail masz szansę wprowadzić odbiorcę w odpowiedni nastrój, zaciekawić go swoim listem.

Czy wiesz, że w większości przypadków to, czy ktoś w ogóle przeczyta Twój list zależy od tego, co jest wpisane w polu NADAWCA, w TEMACIE oraz w pierwszym akapicie listu? Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, jak sprawić, aby Twój list wzrócił na siebie uwagę, a następnie zainteresował odbiorcę, to trafiłeś w idealne miejsce.

"Maciek jest w trzeciej klasie liceum ogólnokształcącego. Poza nauką, czas wypełnia mu szczelnie hobby - telekomunikacja. Jest on osobą kreatywną, z dużą wiedzą na temat telekomunikacji i wpadł na pomysł, który może zrewolucjonizować sposób używania telefonów komórkowych. Maciek mieszka w małym miasteczku i nie ma doświadczenia zawodowego. Nie przeszkodziło mu to jednak w wysłaniu e-maila z pomysłem, do prezesa jednej z największych firm telekomunikacyjnych. Napisał go tak dobrze, że w krótkim czasie był już w pociągu do Warszawy zmierzając na spotkanie do siedziby firmy przy Alejach Jerozolimskich..."

Jak zapewne doskonale wiesz, czyjaś reakcja na daną informację zależy w dużej mierze od sposobu jej przedstawienia. Dlatego też tak ważne jest, by dobrze wyrazić swoje cele, prośby, marzenia. Szczególnie należy unikać błędów i automatycznych dyskwalifikatorów, jak również skupić się na tym, by wszystko co potrzebne znalazło się w treści e-maila.


Zamów Darmowy Fragment

Już za chwilę możesz dowiedzieć się m.in.:
  • Jak celnie sformułować temat e-maila, tak aby na pewno został on otwarty?
  • Jak uzyskać więcej informacji o odbiorcy używając Google.com
  • Jak dostosować treść e-maila do odbiorcy?
  • Jak wykorzystać wiedzę o adresacie i odpowiednio się zaprezentować?
  • Jak uniknąć automatycznie dyswalifikujących Cię błędów?
  • Jak dobrać długość i układ tekstu, i odpowiednie środki językowe tak, by najlepiej realizowały zamierzone cele?
  • Jak wykorzystać "magiczne" słowa?
  • Jak skutecznie i subtelnie wywierać wpływ na odbiorcę?
  • Jak błyskawicznie odpowiedać na e-malie używając telefonu komórkowego?
  • Jak napisać skuteczny e-mail do np. potencjalnego pracodawcy?

Pamiętaj, że gdy piszesz do kogoś, kto Cię nie zna, pełna prezentacja Twojej osoby to tylko słowa e-maila - one muszą wystarczyć odbiorcy, by wyrobił sobie o Tobie zdanie. By tak naprawdę podjął decyzję, czy warto się Tobą zająć i odpowiedzieć Ci, czy to tylko strata czasu. Jeśli odbiorca Cię zna, z każdym e-mailem możesz lekko zmieniać swój wizerunek w jego oczach, aż będzie on taki, na jakim Ci zależy.

Jakie jeszcze możliwości daje e-mail?

Odbiorca znajdzie dla Ciebie czas. Nawet najbardziej zajęci ludzie, jeśli korzystają z poczty elektronicznej, rezerwują pewien czas na czytanie zawartości swoich skrzynek.

Wielka szansa autoprezentacyjna. Poprzez e-mail możesz zaprezentować się dokładnie tak, jak chcesz, by Cię odebrano.

Niskie koszty. Ludzie, których potrzebujesz są po prostu w zasięgu kilku kliknięć. Nie masz nic do stracenia, wiele do zyskania.

Zamów Darmowy Fragment
 



 

 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki