blog   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo   księgarnia
 

wyróżnione książki:
- marketing internetowy w praktyce
- potęga jednego e-maila
- tworzenie blogów
 
marketing internetowy:
- forum reklama
- e-marketing dla e-klienta
- strategia internetowa
- błędy w marketingu
 
narzędzia marketingowe:
- FUMP
- programy do mailingu
 
badania marketingowe:
- forum badania marketingowe
- ctr banerów
- skuteczność ppc
- kampania adwords
- analiza statystyk
 
copywriting:
- tekst reklamy
- skuteczna oferta
- redagowanie oferty
- krok po kroku
- pisanie emaili
- hasło reklamowe
- FAQway
- 20 zasad pisania
- pisanie nagłówków
- pułapka kreatywności
 
CRM, kontakt z klientem, email marketing:
- odsyłanie klienta
- zdobywanie zaufania
- dialog emailowy
- autoresponder
- kupowanie mailingu
- one-to-one
- promocja newlsetterów
 
pozycjonowanie, wyszukiwarki:
- kurs pozycjonowania
- zdobywanie linków
- ranking stron
- mapa strony
- wyszukiwarki
- słowa kluczowe
- dobór katalogów
- analiza PR
- linkbaiting
- spis katalogów
 
reklama partyzancka:
- artykuły do przedruku
- 12 sposobów na reklamę
- rozdawanie ebooków
- marketing ebooków
- pisz, pisz, pisz
 
techniki reklamowe:
- reklama kontekstowa
- 30 rodzajów e-reklamy
- programy partnerskie
- hipnotyczny marketing
- ministrona
- nisza w internecie
 
branding:
- marketing wirusowy
- web 2.0
- blogowanie
- sponsoring
- projektowanie logo
- ebook: budowanie społeczności
- forum branding
 
ciekawe przykłady:
- 2 urodziny ZM
- śmieciareczka
- turniej wiedzy komercyjnej
- strona miliona
- cyfrowe czytanie
Newsletter E-biznes
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

FAQWAY jako skuteczna forma perswazji
autorem artykułu jest Dariusz Puzyrkiewicz

Każda wizyta na stronie internetowej to konwersacja. Każde kliknięcie to pytanie. Witryny, które nie odpowiadają na pytania internautów skazane są na śmierć i zapomnienie. Uratuj swoją Stronę, zanim będzie za późno. Wykorzystaj do tego potężną i niewyczerpalną siłę, jaka kryje się za pytaniami zadawanymi przez internautów.

marketing interetowy - reklama internetowa Marketing internetowy w praktyce
autor: Angus Mcleod
stron: 250
wejdź: www


 

W Internecie nic nie dzieje się bez przyczyny. Efekty jakie osiągasz są wynikiem twoich działań. Jeżeli oczekujesz spektakularnych rezultatów, musisz zrobić coś wyjątkowego. Nie mam tu na myśli wielkich i kosztownych kampanii promocyjnych. Jest bowiem naturalna siła w Internecie, której wykorzystanie prowadzi do zaskakujących wyników.

Copywriting a pytania

Ludzie mają mnóstwo pytań, na które szukają odpowiedzi. Nie trzeba ich zachęcać do tego. To naturalna siła, która pcha ponad 13 milionów Polaków w objęcia Internetu. Jest jak ogromna rzeka, która płynie dzień i noc i nigdy nie wysycha. Jej nurt może posłużyć do napędzenia elektrowni wodnej, która raz zbudowana przez długi czas dostarczy darmowej energii.

FAQWAY to sposób wykorzystania tej siły. Istotą tej metody jest koncentracja na pytaniach, jakie zadają sobie internauci i powiązanie odpowiedzi ze sprzedawanym produktem lub usługą. Wystarczy wykorzystać strumień pytań, aby małym kosztem napędzić tryby biznesu online. Jeżeli uczciwie odpowiesz na pytania klientów i dostarczysz wartościowych rozwiązań ich problemów - osiągniesz sukces.

FAQWAY to sposób komunikacji z internautami, którym ciągle się spieszy. Zadając pytanie, chcą oni wyklikać sobie natychmiastową odpowiedź. Nie mają czasu i ochoty przedzierać sie przez strony tekstów. Odpowiedź musi być szybka, krótka i konkretna. Dopiero potem przychodzi czas na szersze wyjaśnienia.

Dzięki FAQWAY zyskujesz ogromną przewagę nad konkurencją. Mało kto jeszcze tak naprawdę koncentruje się na potrzebach internatów. Ten, kto pierwszy dostarczy cennej i poszukiwanej informacji stanie się liderem w swojej branży.

FAQWAY w praktyce

Aby wykorzystać siłę FAQWAY musisz zacząć od spisania podstawowych pytań, jakie może zadać czytelnik twojego serwisu. Postaw się w roli odwiedzającego stronę. Spójrz na swoją witrynę, jakbyś dopiero ją odkrył. Jakie pytania byś zadał? Co interesowałoby cię w związku z tematem serwisu? Czego byś szukał? Postaraj się być konkretny w kreowaniu pytań.

Zazwyczaj witryny internetowe (oferty) koncentrują sie na tym, jaka to firma i produkt są wspaniałe. My skupimy się na tym, o co pytają i czego szukają potencjalni klienci. To muszą być ich pytania, a nie takie, które sam chciałbyś zadać.

7 podstawowych pytań

Oprócz setek niepowtarzalnych pytań, jakie będą zadawali sobie internauci, jest grupa takich, na które musisz dać odpowiedź w pierwszej kolejności. Są one na tyle ogólne, że będą pasowały do każdego serwisu. Nie znaczy to, że mają mieć dokładnie taka formę, jak te poniżej. Muszą jednak dotyczyć 7 sygnalizowanych zagadnień:

1. Co tu można znaleźć?
2. W czym mi to pomoże?
3. Jak to działa?
4. Czy ktoś w ogóle tego używa?
5. Kto za tym stoi?
6. Ile to kosztuje?
7. Co konkretnie muszę zrobić, aby kupić/zamówić/zlecić realizację moich celów?


Kiedy już możliwie dużą liczbę pytań i napiszesz odpowiedzi, musisz wybrać sposób ich prezentacji na stronie.

Dwa sposoby prezentacji odpowiedzi

1. Strona z Frequently Asked Questions
To najprostszy sposób. Wystarczy stworzyć specjalną podstronę z pytaniami i odpowiedziami. Krótkie pytania i konkretne odpowiedzi. Musi to być jednak coś więcej niż tylko informacja. W odpowiedź wpisz swój produkt lub usługę. Na przykład, czysto informacyjna odpowiedź na pierwsze pytanie, dla mojego serwisu mogłaby wyglądać tak:

Pytanie: Co tu można znaleźć?
Odpowiedź: W serwisie DynaNet.pl znajdziesz konkretne porady na temat pisania skutecznych ofert i tekstów, których celem jest sprzedaż produktów i usług w Internecie.

Jak można wykorzystać tę odpowiedź do sprzedaży? Na przykład tak:

Pytanie:Co tu można znaleźć?
Odpowiedź: W serwisie DynaNet.pl znajdziesz konkretne porady na temat pisania skutecznych ofert i tekstów, których celem jest sprzedaż produktów i usług w Internecie. Możesz też znaleźć tu copywritera, który zamieni twoją stronę w bezlitosną maszynę do zdobywania klientów.

Oczywiście styl odpowiedzi zależy od tego, do kogo jest ona skierowana. Są dziedziny, w których niewskazane są obrazowe stwierdzenia typu bezlitosna maszyna do zdobywania klientów. Dopasuj stylistykę do charakteru odbiorcy twojego przekazu.

Inną metodą sprzedaży poprzez FAQ jest tworzenie specjalnych pytań i tendencyjnych odpowiedzi. Przykładowo, do zestawu podstawowych 7 pytań, mogę dodać takie:

Pytanie: Jak najszybciej mogę zwiększyć sprzedaż na swojej stronie?
Odpowiedź: Zamiast tracić cenny czas na próby samodzielnego napisania skutecznych tekstów, możesz zlecić to copywriterowi. Aby zamówić skuteczny tekst, pisz na adres: darek@dynanet.pl

2. Strona z ofertą
W tym przypadku pytania i odpowiedzi wplatamy w treść strony z ofertą. Trzeba to jednak zrobić w taki sposób, aby zarówno pytania, jak i odpowiedzi były łatwe do odnalezienia na stronie.

Przypominam, że według ekspertów z dziedziny usability, internauci nie czytają stron internetowych, tak jak na przykład gazety. Zamiast tego skanują witrynę, w poszukiwaniu wyróżniających się, interesujących elementów. Stąd bardzo efektywnym sposobem prezentacji online są wszelkiego rodzaju listy i punkty. Niekoniecznie muszą to być pytania i odpowiedzi. Podobny efekt uzyskamy przekształcając je w akapity z podtytułami. W ramach przykładu przekształcimy w ten sposób ostatnie pytanie:

Szybki sposób na zwiększenie sprzedaży poprzez stronę w Internecie

Wielkość sprzedaży w Internecie zależy przede wszystkim od skuteczności tekstów promujących produkt lub usługę. Tylko nielicznym udaje się stworzyć naprawdę przekonującą ofertę. Czasami próby samodzielnego pisania takich tekstów przez właścicieli serwisów kończą się tragicznie. Zamiast zwiększenia sprzedaży, amatorskie teksty powodują jej dramatyczny spadek. Dlatego najlepszym wyjściem jest zlecenie napisania tego typu tekstów copywriterowi. Skuteczny tekst można zamówić, pisząc na adres: darek@dynanet.pl

Pewnym problemem może być uzyskanie rzeczywistych pytań, jakie internauci zadają w związku z naszą firmą, produktem lub usługą. Jednym ze sposobów na ich uzyskanie jest stworzenie i wyeksponowanie formularza do zadawania pytań. W ten sposób serwis nabiera faktycznie interaktywnego charakteru, bowiem zadawane przez zainteresowanych pytania mają wpływ na prezentowane treści.

Jak widzimy, FAQWAY jest prostym sposobem na to, by bez ponoszenia zbędnych kosztów zwiększyć współczynnik konwersji na naszych stronach. Poprzez rzeczywistą koncentrację na pytaniach zadawanych przez odwiedzających, FAQWAY staje się potężnym narzędziem perswazji.

--
Darek Puzyrkiewicz jest Copywriterem. Specjalizuje się w pisaniu tekstów przeznaczonych do publikacji w Internecie. Jest twórcą i właścicielem serwisu www.dynanet.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

 



 

 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki