blog   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo   księgarnia
 

wyróżnione książki:
- marketing internetowy w praktyce
- potęga jednego e-maila
- tworzenie blogów
 
marketing internetowy:
- forum reklama
- e-marketing dla e-klienta
- strategia internetowa
- błędy w marketingu
 
narzędzia marketingowe:
- FUMP
- programy do mailingu
 
badania marketingowe:
- forum badania marketingowe
- ctr banerów
- skuteczność ppc
- kampania adwords
- analiza statystyk
 
copywriting:
- tekst reklamy
- skuteczna oferta
- redagowanie oferty
- krok po kroku
- pisanie emaili
- hasło reklamowe
- FAQway
- 20 zasad pisania
- pisanie nagłówków
- pułapka kreatywności
 
CRM, kontakt z klientem, email marketing:
- odsyłanie klienta
- zdobywanie zaufania
- dialog emailowy
- autoresponder
- kupowanie mailingu
- one-to-one
- promocja newlsetterów
 
pozycjonowanie, wyszukiwarki:
- kurs pozycjonowania
- zdobywanie linków
- ranking stron
- mapa strony
- wyszukiwarki
- słowa kluczowe
- dobór katalogów
- analiza PR
- linkbaiting
- spis katalogów
 
reklama partyzancka:
- artykuły do przedruku
- 12 sposobów na reklamę
- rozdawanie ebooków
- marketing ebooków
- pisz, pisz, pisz
 
techniki reklamowe:
- reklama kontekstowa
- 30 rodzajów e-reklamy
- programy partnerskie
- hipnotyczny marketing
- ministrona
- nisza w internecie
 
branding:
- marketing wirusowy
- web 2.0
- blogowanie
- sponsoring
- projektowanie logo
- ebook: budowanie społeczności
- forum branding
 
ciekawe przykłady:
- 2 urodziny ZM
- śmieciareczka
- turniej wiedzy komercyjnej
- strona miliona
- cyfrowe czytanie
Newsletter E-biznes
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Jakie hasło reklamowe działa silniej niż najbardziej znane hasło reklamowe?

Jedne z najsilniej działających nagłówków w tytułach, reklamach i korespondencji to wszystkie nagłówki zaczynające się od słowa „jak”.

„Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi” to tytuł jednej z klasycznych książek, której autorem jest Dale Carnegie, na temat motywacji i zmiany osobistej. Książka od chwili swojej premiery w 1937 roku znajduje się nieustannie na różnych listach bestsellerów.

Ludzie, ogólnie rzecz biorąc, interesują się wszystkim tym, czego opis zaczyna się od słowa „jak”.

marketing interetowy - reklama internetowa Marketing internetowy w praktyce
autor: Angus Mcleod
stron: 250
wejdź: www


 

Istnieje mnóstwo przykładów skutecznych reklam opartych na tym schemacie i równie dużo książek, które promowano korzystając z tego właśnie wzorca.

Wzorzec ten, stał się na tyle popularny w Stanach Zjednoczonych, że w księgarniach istnieją specjalne działy o nazwie „how to…”, czyli działy, gdzie prezentowane są poradniki, których nagłówki zaczynają się od słowa „jak”.

Charles Givens, milioner i specjalista od zarządzania finansami planował rozpoczęcie kampanii reklamowej, jednego ze swoich produktów.

Na jego życzenie stworzono dwa tytuły i przetestowano je wśród potencjalnych klientów.

Oto one:

Jak zostać milionerem, poświęcając na to jedynie 5 minut tygodniowo?

oraz

Jeśli znajdziesz 5 minut w ciągu tygodnia to gwarantuję Ci zaskakujące wyniki finansowe

Który nagłówek wygrał?

Wygrał drugi i to wygrał znacznie.

Dlaczego?

Prawdopodobnie, dlatego, że pierwszy tytuł brzmi trochę nieprawdopodobnie a nawet robi wrażenie, jakiegoś kolejnego cudownego systemu produkującego bogaczy. Zwróć uwagę, że ludzie nadal mieli ochotę czytać drugi nagłówek, mimo tego, że był dłuższy.

Ten nagłówek działa na następującej zasadzie:

Jeśli (tutaj umieść coś, co stanowi dla czytelnika bardzo niewielki wysiłek) to (tutaj wstaw znaczącą korzyść, jaka jest możliwa).

Praktycznie każdy znajdzie z łatwością 5 minut w ciągu tygodnia i praktycznie każdego interesuje osiąganie zaskakujących wyników finansowych.

Oto, jak można zastosować ten schemat:

Jeśli przeczytasz ten tekst do końca, gwarantuję Ci, że poznasz najbardziej zaskakujące techniki wywierania wpływu

Jeśli poświęcisz 10 minut dziennie na te proste ćwiczenie to bez żadnych wyrzeczeń schudniesz 8 kg w ciągu miesiąca

Jeśli zainwestujesz 10 złotych w poradnik inwestora to zwróci Ci się przynajmniej kilkudziesięciokrotnie w ciągu najbliższego tygodnia.

Joe Sugarman, jeden z najbardziej znanych na świecie specjalistów od tworzenia skutecznych listów handlowych i scenariuszy telezakupów oraz autor popularnych książek, powiedział w swojej reklamie okularów BluBlocker, następujące słowa: „Jeśli nie będziesz czuł/czuła się zainteresowana swoimi okularami za rok a nawet za dziesięć lat, możesz zwrócić je z powrotem a my oddamy Ci pełną kwotę”

Czytałem kiedyś wywiad z legendarnym, amerykańskim copywriterem, który nazywa się Gary Bencivenga. Powiedział w nim, że dojeżdżając metrem, na Madison Avenue, gdzie mieściła się agencja reklamowa, w której pracował, zauważył pewnego dnia interesujący billboard.

Było na nim zdjęcie notatnika biurowego, na którym kobieca ręka napisała długopisem następujący tekst:


   F u cn rd ths msg,
   cn dbl yr incm
   w spdwrtng

Co to znaczy (też się w pierwszej chwili zastanawiałem)?

To znaczy:


   If you can read this message
   you can double your income
   with speedwriting

Czyli po polsku:


   Jeśli jesteś w stanie przeczytać tą wiadomość
   możesz podwoić swoje dochody
   korzystając z systemu szybkiego notowania

Reklama działała bardzo skutecznie, przyciągając całe zastępy kobiet zainteresowany kursami dla sekretarek i wisiała w tym samym miejscu przez całe lata.

Co ciekawe, taki schemat hasła przyciąga uwagę także w momencie, gdy dzwonimy do kogoś zupełnie znienacka w sprawie naszej oferty i chcemy przyciągnąć jego uwagę.

Słuchałem kiedyś nagrania prowadzonego przez Briana Tracy, znanego specjalistę od sprzedaży i motywacji.

Mówił o tym, jak najlepiej powinno się rozpoczynać rozmowy telefoniczne. Większość ludzi na samym początku: „Mam dla Pana interesującą ofertę” albo coś w tym stylu.

Zamiast tego, o wiele lepiej jest powiedzieć: „jeśli poświęci Pan krótką chwilę na wysłuchanie tego, co mam do powiedzenia to powiem Panu, jak może Pan oszczędzić na wydatkach biurowych nawet o 50 procent”

Przetestowałem to później i rzeczywiście to działa.



Chcesz poznać jeszcze inne sekrety specjalistów od marketingu i sprzedaży?
Kliknij tutaj i dowiedz się, jak wiele możesz zyskać »

Autor: Aleksander Buczny, Trener NLP - MagiaPerswazji.pl


 



 

 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki