blog   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo   księgarnia
 

wyróżnione książki:
- marketing internetowy w praktyce
- potęga jednego e-maila
- tworzenie blogów
 
marketing internetowy:
- forum reklama
- e-marketing dla e-klienta
- strategia internetowa
- błędy w marketingu
 
narzędzia marketingowe:
- FUMP
- programy do mailingu
 
badania marketingowe:
- forum badania marketingowe
- ctr banerów
- skuteczność ppc
- kampania adwords
- analiza statystyk
 
copywriting:
- tekst reklamy
- skuteczna oferta
- redagowanie oferty
- krok po kroku
- pisanie emaili
- hasło reklamowe
- FAQway
- 20 zasad pisania
- pisanie nagłówków
- pułapka kreatywności
 
CRM, kontakt z klientem, email marketing:
- odsyłanie klienta
- zdobywanie zaufania
- dialog emailowy
- autoresponder
- kupowanie mailingu
- one-to-one
- promocja newlsetterów
 
pozycjonowanie, wyszukiwarki:
- kurs pozycjonowania
- zdobywanie linków
- ranking stron
- mapa strony
- wyszukiwarki
- słowa kluczowe
- dobór katalogów
- analiza PR
- linkbaiting
- spis katalogów
 
reklama partyzancka:
- artykuły do przedruku
- 12 sposobów na reklamę
- rozdawanie ebooków
- marketing ebooków
- pisz, pisz, pisz
 
techniki reklamowe:
- reklama kontekstowa
- 30 rodzajów e-reklamy
- programy partnerskie
- hipnotyczny marketing
- ministrona
- nisza w internecie
 
branding:
- marketing wirusowy
- web 2.0
- blogowanie
- sponsoring
- projektowanie logo
- ebook: budowanie społeczności
- forum branding
 
ciekawe przykłady:
- 2 urodziny ZM
- śmieciareczka
- turniej wiedzy komercyjnej
- strona miliona
- cyfrowe czytanie
Newsletter E-biznes
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych

Długo myślałem nad tym, jak rozpocząć ten pierwszy rozdział... ,

Dobra, to nieprawda.

W sumie nie było mi tak ciężko, naprawdę. Chciałbym, żebyś zrobił teraz to, co ja wtedy zrobiłem. Mianowicie „zasiałem” pewną sugestię w swoim umyśle. Powiedziałem sobie: „Chcę napisać wspaniałą książkę o hipnotycznym marketingu. Chcę, żeby mi się łatwo pisało, chcę, żeby rozdziały były przejrzyste i praktyczne. Chcę, żeby czytelnicy pokochali zawarte w książce pomysły, zrozumieli jej przesłanie i użyli tego, czego się nauczą, by zarabiać moimi metodami".

marketing interetowy - reklama internetowa Marketing internetowy w praktyce
autor: Angus Mcleod
stron: 250
wejdź: www


 

To był pierwszy krok.

Drugim krokiem było... zajęcie się czymś innym i pozostawienie tej sugestii mojej podświadomości. Poszedłem i zrobiłem pranie. Całe pranie. (Jakieś 7 załadowań pralki.) Poczytałem książki, jak na przykład: „Bogać się, kiedy śpisz” ("Grow Rich While You Sleep”) Bena Sweetlanda. Pooglądałem trochę telewizję. Pobawiłem się z kotem.

W tym momencie Nerissa, moja partnerka, zeszła ze schodów i zobaczyła, jak wylegiwałem się na kanapie. „Jak leci?” - zapytała.

„Dobrze.” - odpowiedziałem.

„Co robisz?”

„Piszę pierwszy rozdział mojej książki.”

I to było dokładnie to, co ja (albo przynajmniej jakaś część mnie) tak naprawdę robiłem, kiedy leżałem. Oto i sposób, którego użyłem, i którego chcę Cię nauczyć:

Krok pierwszy: Określam cel.

Krok drugi: Odrywam się od niego i robię inne rzeczy.

Krok trzeci: To dzieje się w tej chwili. Kiedy przychodzi natchnienie do pisania rozdziału, włączam komputer i zaczynam pisać.

I w taki właśnie sposób napisałem ten rozdział.

Więc nie zastanawiałem się długo, ani nie było mi ciężko zacząć. Ale pomyślałem najpierw o tym, co chcę osiągnąć, a potem zajmowałem się innymi rzeczami, dopóki nie poczułem inspiracji i natchnienia do pisania. To klasyczny sposób na osiąganie, czego tylko chcesz.

A oto, co możesz zrobić właśnie teraz, dzisiaj, jako Twoje pierwsze ćwiczenie w kursie hipnotycznego marketingu.

Mówiąc w skrócie:

Krok pierwszy: Zdefiniuj jakieś pragnienie. Co chcesz, by się stało dzięki temu, że przeczytasz tę książkę? Na jakim rezultacie najbardziej Ci zależy? Określ to tak precyzyjnie, by nawet Twój sąsiad był w stanie to zrozumieć. W ogóle to idź do niego, przekaż mu to i zobacz, czy naprawdę zrozumiał.

Krok drugi: Zajmij się czymś innym. Przeczytaj tę lekcję. Przeczytaj książki, które Ci polecam. Rób sobie przerwy. Pooglądaj telewizję. Idź na film.

Krok trzeci: Zareaguj na impuls. Kiedy przychodzą pomysły, wykorzystaj je.

Tak więc pierwszy rozdział zaczyna się od poglądu, że biznes może być prosty, że przyciąganie do siebie tego, co chcesz jest łatwizną i kimkolwiek jesteś teraz, będzie Ci się wydawało, że byłeś pyłkiem kurzu na wietrze, kiedy już zaczniesz stosować zgromadzoną tu wiedzę i kosmicznie przyspieszysz swój biznes.

Śmieszne?

Myślę, że nie.

Kiedy to piszę, jest już blisko koniec września 2001. Ulepszona wersja mojego bestsellera, ebooka, świetnie się sprzedaje i bije rekordy. Mówię tu o „Hipnotycznym pisaniu” („Hipnoting writing”) i „Zaawansowanym hipnotycznym pisaniu” („Advanced Hipnotic Writing”).

Moja książka „Natchniony marketing” („Spiritual Marketing”) sprzedaje się tak niesłychanie dobrze, że ciągle idzie w górę w rankingu Amazona i ma aż 33 opinie pięciogwiazdkowe. Znajduje się także na 22 pozycji na liście bestsellerów 1stBooks.com.

I oczywiście, znalazłem miłość swojego życia, mój wymarzony dom, samochód, który wyzwala we mnie rajdowca, i mój ostatni list sprzedający przyniósł mi 50 tys. dolarów w trzy dni.

Życie jest piękne.

Nie przechwalam się. Używam mojego życia jako przykładu, by pokazać Ci, co jest możliwe. I istnieje niepoliczalna ilość ludzi, którzy odnieśli znacznie większe sukcesy niż ja. Chodzi o to, że ja zaczynałem od zera.

Byłem kiedyś bezdomnym w Dallas. Było mi bardzo ciężko przez 15 lat w Houston. Działo się tak, dopóki nie nauczyłem się łatwej drogi do sukcesu – podejścia natchnionego marketingu i metody hipnotycznego marketingu, dzięki którym pozbyłem się tego, co było kulą u nogi i poszybowałem w przestworza. Możesz osiągnąć taki sukces, a nawet znacznie większy.

Więc, w tym rozdziale chodzi o „pogląd” prowadzący do sukcesu. To zaczyna się od uświadomienia sobie, że MOŻESZ odnieść sukces, ISTNIEJE prosta droga do wzbogacenia się, i ta książka POKAŻE Ci, jak sprzedać to, co chcesz sprzedać.

A teraz przyjrzyjmy się filozofii hipnotycznego marketingowca... i zacznijmy poznawać pierwszy krok przepisu na hipnotyczny marketing... krok, który zaczyna się od gimnastyki Twojego umysłu, w celu znalezienia kilku „praktycznie skandalicznych” pomysłów. Autorem tego artykułu i ebooka "Hipnotyczny Marketing" jest Joe Vitale. Napisał on również wiele innych książek, w tym bestsellery "Hypnotic Writing" i "Advanced Hypnotic Writing". Stworzył jedyną książkę odkrywającą metody marketingowe znanego propagatora cyrków P.T. Barnuma - "There’s A Customer Born Every Minute!". Jedna z wczesnych książek Joe - "Cyberwriting" zapoczątkowała marketing internetowy. Inna jego książka "The Seven Lost Secrets of Success" została obwołana najlepszą książką o samorozwoju od czasów "Think and Grow Rich"! Joe żyje teraz w Hill Country na obrzeżach Austin w Texasie. Większość czasu spędza w swoim basenie lub za kierownicą swojego BMW Z3. "Hipnotyczny Marketing".

--
Autorem tego artykułu i ebooka "Hipnotyczny Marketing" jest Joe Vitale. Napisał on również wiele innych książek, w tym bestsellery "Hypnotic Writing" i "Advanced Hypnotic Writing". Stworzył jedyną książkę odkrywającą metody marketingowe znanego propagatora cyrków P.T. Barnuma - "There’s A Customer Born Every Minute!". Jedna z wczesnych książek Joe - "Cyberwriting" zapoczątkowała marketing internetowy. Inna jego książka "The Seven Lost Secrets of Success" została obwołana najlepszą książką o samorozwoju od czasów "Think and Grow Rich"! Joe żyje teraz w Hill Country na obrzeżach Austin w Texasie. Większość czasu spędza w swoim basenie lub za kierownicą swojego BMW Z3. "Hipnotyczny Marketing".
 



 

 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki