blog   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo   księgarnia
 

wyróżnione książki:
- marketing internetowy w praktyce
- potęga jednego e-maila
- tworzenie blogów
 
marketing internetowy:
- forum reklama
- e-marketing dla e-klienta
- strategia internetowa
- błędy w marketingu
 
narzędzia marketingowe:
- FUMP
- programy do mailingu
 
badania marketingowe:
- forum badania marketingowe
- ctr banerów
- skuteczność ppc
- kampania adwords
- analiza statystyk
 
copywriting:
- tekst reklamy
- skuteczna oferta
- redagowanie oferty
- krok po kroku
- pisanie emaili
- hasło reklamowe
- FAQway
- 20 zasad pisania
- pisanie nagłówków
- pułapka kreatywności
 
CRM, kontakt z klientem, email marketing:
- odsyłanie klienta
- zdobywanie zaufania
- dialog emailowy
- autoresponder
- kupowanie mailingu
- one-to-one
- promocja newlsetterów
 
pozycjonowanie, wyszukiwarki:
- kurs pozycjonowania
- zdobywanie linków
- ranking stron
- mapa strony
- wyszukiwarki
- słowa kluczowe
- dobór katalogów
- analiza PR
- linkbaiting
- spis katalogów
 
reklama partyzancka:
- artykuły do przedruku
- 12 sposobów na reklamę
- rozdawanie ebooków
- marketing ebooków
- pisz, pisz, pisz
 
techniki reklamowe:
- reklama kontekstowa
- 30 rodzajów e-reklamy
- programy partnerskie
- hipnotyczny marketing
- ministrona
- nisza w internecie
 
branding:
- marketing wirusowy
- web 2.0
- blogowanie
- sponsoring
- projektowanie logo
- ebook: budowanie społeczności
- forum branding
 
ciekawe przykłady:
- 2 urodziny ZM
- śmieciareczka
- turniej wiedzy komercyjnej
- strona miliona
- cyfrowe czytanie
Newsletter E-biznes
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

POKAŻ SIĘ OD NAJLEPSZEJ STRONY…

czyli logo naszej firmy.

Odpowiednio dobrane logo jest równie ważne jak nazwa naszej firmy – umiejętnie skomponowane budzi ciekawość i przyciąga uwagę, źle zaprojektowane jest w stanie skutecznie zniechęcić.

Procedura prowadząca do zarejestrowania własnej działalności gospodarczej rozpoczyna się z chwilą, kiedy składamy wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej. Ale tak naprawdę pierwszą rzeczą związaną z założeniem własnej firmy jest pomysł na nią – to, czym będziemy się zajmować, w jakim segmencie rynku chcemy działać i co najważniejsze, jakich klientów chcemy zdobyć oraz jak chcemy być przez nich postrzegani. Te ostatnie zagadnienia związane są bezpośrednio z wizerunkiem naszej firmy. Wizerunek ten tworzymy długoterminowo poprzez jakość naszych usług, ich dostępność, wygodę zakupu, umiejętność usatysfakcjonowania swoich klientów. Zanim to nastąpi musimy w pierwszej kolejności zaistnieć na rynku produktów i usług. Poprzez prowadzone kampanie reklamowe chcemy się stać zauważeni i rozpoznawalni, chcemy się wyróżnić od konkurencji i sprawić, by klienci zainteresowali się naszym produktem. W ten właśnie sposób budujemy naszą tożsamość rynkową - od stworzenia całościowej identyfikacji wizualnej naszej firmy.

marketing interetowy - reklama internetowa Marketing internetowy w praktyce
autor: Angus Mcleod
stron: 250
wejdź: www


 

Logo niczym twarz firmy.

Pierwszym krokiem ku opracowaniu identyfikacji wizualnej firmy jest stworzenie znaku firmowego, wyboru kolorystyki oraz kroju czcionki firmowej. Na początku musimy sobie odpowiedzieć na podstawowe pytania : Kto jest moim klientem? Do kogo kieruję moje usługi? Definiujemy płeć, wiek, dochody oraz przynależność do określonych grup społecznych potencjalnego klienta. Pod tym kątem „dobieramy” odpowiednią szatę graficzną– jeżeli nastawiamy się na klienta młodego i chcemy podkreślić nowoczesność firmy możemy się zdecydować na bardziej odważne logo (o oryginalnym wzornictwie i żywszej kolorystyce). Związki naszej firmy z tradycją również możemy zasygnalizować odpowiednim logotypem. Przy tworzeniu logo kierujemy się kilkoma zasadami:

  • przede wszystkim musi ono odróżniać nasz produkt od produktu konkurencji
  • powinno być łatwe do zapamiętania i wywołujące zainteresowanie
  • a także tworzyć miłe skojarzenia w wyobraźni klientów.

Umiejętnie zaprojektowane logo jasno identyfikuje zakres działalności firmy a jego konsekwentne stosowanie tworzy pozytywne wyobrażenia o przedsiębiorstwie w umysłach przede wszystkim klientów, ale także kontrahentów, współpracowników oraz samych pracowników firmy.

Dodatkowo konstrukcja znaku powinna: prezentować firmę jako profesjonalną, dynamiczną i nowoczesną oraz odpowiadać specyfice firmy, czyli zachować jednolitość i spójność z całym systemem komunikacji, której używa firma w akcie komunikacyjnym z klientem.

Zasada podstawowa – konsekwencja.

Jednym z najważniejszych elementów budowania marki naszej firmy jest konsekwencja w stosowaniu elementów użytych w logotypie (liternictwo, kolory). Wykorzystujemy je do tworzenia materiałów firmowych (wizytówki, papier firmowy, koperty z nadrukiem, koperty ofertowe, itp.) i reklamowych. W ten sposób stajemy się rozpoznawalni i jednoznacznie kojarzeni z charakterystycznym krojem czcionki bądź kolorami firmowymi.

Ucz się od najlepszych!

Prawidłowo zaprojektowane logo powinno posiadać odpowiednią strukturę. Źle dobrane proporcje, kolory, czcionka, tło spowodują nie tylko nieprawidłową percepcję znaku, ale mogą także wzbudzić utratę wiarygodności firmy w oczach klientów. Dlatego tak ważny jest odpowiedni dobór tych wszystkich elementów. W zaprojektowaniu logotypu mogą nam pomóc profesjonalne firmy zajmujące się tworzeniem identyfikacji wizualnej dla różnych przedsiębiorstw. W ich ofercie znajdują się nie tylko logotypy, ale także wizytówki, papier firmowy, materiały reklamowe, materiały public relations a także coraz częściej projekt graficzny strony internetowej oraz wystrój wnętrz naszej siedziby. Korzyści korzystania z usług takich firm to przede wszystkim profesjonalnie zaprojektowane logo oraz spójna wizja wszystkich materiałów prezentujących naszą firmę.

Wyróżnij się!

Rosnąca konkurencyjność rynku powoduje, że działalność promocyjna jest najważniejszym elementem realizowania strategii marketingowej firm. Dlatego tak ważna jest wizja, nasz pomysł na firmę oraz profesjonalna realizacja tych założeń. Warto o tym pomyśleć już na samym początku naszej działalności i konsekwentnie tworzyć markę naszego produktu.


--
Elżbieta Zielińska
Yeslogo – identyfikacja wizualna Twojej firmy
www.yeslogo.pl
 



 

 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki