blog   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo   księgarnia
 

wyróżnione książki:
- marketing internetowy w praktyce
- potęga jednego e-maila
- tworzenie blogów
 
marketing internetowy:
- forum reklama
- e-marketing dla e-klienta
- strategia internetowa
- błędy w marketingu
 
narzędzia marketingowe:
- FUMP
- programy do mailingu
 
badania marketingowe:
- forum badania marketingowe
- ctr banerów
- skuteczność ppc
- kampania adwords
- analiza statystyk
 
copywriting:
- tekst reklamy
- skuteczna oferta
- redagowanie oferty
- krok po kroku
- pisanie emaili
- hasło reklamowe
- FAQway
- 20 zasad pisania
- pisanie nagłówków
- pułapka kreatywności
 
CRM, kontakt z klientem, email marketing:
- odsyłanie klienta
- zdobywanie zaufania
- dialog emailowy
- autoresponder
- kupowanie mailingu
- one-to-one
- promocja newlsetterów
 
pozycjonowanie, wyszukiwarki:
- kurs pozycjonowania
- zdobywanie linków
- ranking stron
- mapa strony
- wyszukiwarki
- słowa kluczowe
- dobór katalogów
- analiza PR
- linkbaiting
- spis katalogów
 
reklama partyzancka:
- artykuły do przedruku
- 12 sposobów na reklamę
- rozdawanie ebooków
- marketing ebooków
- pisz, pisz, pisz
 
techniki reklamowe:
- reklama kontekstowa
- 30 rodzajów e-reklamy
- programy partnerskie
- hipnotyczny marketing
- ministrona
- nisza w internecie
 
branding:
- marketing wirusowy
- web 2.0
- blogowanie
- sponsoring
- projektowanie logo
- ebook: budowanie społeczności
- forum branding
 
ciekawe przykłady:
- 2 urodziny ZM
- śmieciareczka
- turniej wiedzy komercyjnej
- strona miliona
- cyfrowe czytanie
Newsletter E-biznes
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

z cyklu ciekawe pomysły...

Pierwszy Polski Interaktywny Turniej Wiedzy Komercyjnej

www.KonkursKonrada.com

Konkurs Konrada to quiz internetowy, w którym internauci odpowiadają na pytania dotyczące oferty komercyjnej reklamodawcy. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu reklama dociera do pożądanego odbiorcy. A reklamodawca ma pewność, że odbiorca zapoznał się z całością jego reklamy. Uczestnicy konkursu zyskują interaktywną formę zabawy, dzięki której mogą zdobywać wybrane przez siebie nagrody.

marketing interetowy - reklama internetowa Marketing internetowy w praktyce
autor: Angus Mcleod
stron: 250
wejdź: www


 

Poniżej znajduje się opis zasad działania konkursu.
  1. Uczestnik loguje się, wypełniając zabawny formularz. Przez to podaje informacje dotyczące swojej osoby, które w późniejszym czasie posłużą do:
    - dopasowania oferty reklamowej do profilu uczestnika wskazanego przez reklamodawcę
    - sprawdzenia prawdomówności uczestnika – część uczestników zostanie w czasie rozmowy telefonicznej z pracownikiem konkursu zapytana o informacje podane podczas rejestracji
  2. Spośród 12-15 kategorii uczestnik wybiera kategorię, a następnie zestaw pytań, na który chce odpowiadać. Nazwa zestawu to nazwa firmy. Np.: Kategoria: samochody; Zestawy pytań: BMW, Renalt, Peugeot, Fiat, Citroen, Ford itp. Albo: kategoria Kosmetyki, Zestawy pytań: Nivea, Avon, L’oreal, Dave itp
  3. Pytania zawarte w każdym zestawie dotyczą informacji zawartych w MulTeKomie. MulTeKom to Multimedialny Tekst Komercyjny (to taki rozbudowany blog z elementami multimedialnymi), przygotowany przez każdego reklamodawcę. Składa się z tekstu, grafiki, zdjęć, animacji itp., a zawiera informacje dotyczące zarówno firmy jak i jej produktów lub usług [pełna definicja słowa MulTeKom znajduje się na stronie www.KonkursKonrada.com
    Cechą specyficzną jest to, że zarówno MulTeKom jak i pytania, które go dotyczą, znajdują się na jednej stronie obok siebie.
  4. Uczestnik zdobywa punkty poprzez odpowiedzi na pytania. Za każdą dobrą odpowiedź jest 1 pkt.
  5. Co jakiś czas (nie rzadziej niż raz w miesiącu) wystawiane są na licytację nagrody. Uczestnicy licytują między sobą i wymieniają punkty na nagrody. Uczestnicy mogą zdobyć dodatkowe punkty dzięki zachęceniu do gry swoich znajomych.
  6. Nagrodami są bony rabatowe na zakup w partnerskich sklepach internetowych, a także kupony podarunkowe Sodexho Pass.
  7. Dodatkowe przychody będą pochodzić z sms premium – tzn każdy uczestnik po wylicytowaniu nagrody będzie zobowiązany do wysłania sms za 2 zł celem potwierdzenia chęci odbioru nagrody.
  8. Konkurs Konrada jest konkursem wszystkich internautów. W związku z tym organizator zobowiązuje się przeznaczyć na nagrody minimum 70% przychodów pochodzących od reklamodawców.


Aby uatrakcyjnić zabawę zostanie wprowadzony konkurs równoległy. Jego zasady są następujące:
  1. Uczestnicy za pomocą aparatów komórkowych lub kamer video tworzą krótkie filmiki, które przedstawiają parodie lub własne wersje reklam telewizyjnych, przy zachowaniu ich komercyjnego charakteru
  2. Te filmiki są umieszczane na stronie konkursowej
  3. Internauci poprzez głosowanie przyznają punkty (1-3 pkt), które następnie autorzy filmów mogą wymienić na nagrody (osobna licytacja)

Taki zabieg pozwoli w sposób niekonwencjonalny promować konkurs:
- autorzy filmików będą zachęcać swoich znajomych do głosowania
- linki do najciekawszych filmików będą rozsyłane poprzez pocztę e-mail (marketing wirusowy)



Przydatne linki: konkurs: www.KonkursKonrada.com/konkurs
przykład: www.KonkursKonrada.com/konkurs/przyklad.php
rejestracja: www.KonkursKonrada.com/konkurs/rejestracja.php

Wszelkie prawa zastrzeżone. Pomysł jak i regulamin konkursu chronione są prawem autorskim.
 



 

 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki