blog   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo   księgarnia
 

wyróżnione książki:
- marketing internetowy w praktyce
- potęga jednego e-maila
- tworzenie blogów
 
marketing internetowy:
- forum reklama
- e-marketing dla e-klienta
- strategia internetowa
- błędy w marketingu
 
narzędzia marketingowe:
- FUMP
- programy do mailingu
 
badania marketingowe:
- forum badania marketingowe
- ctr banerów
- skuteczność ppc
- kampania adwords
- analiza statystyk
 
copywriting:
- tekst reklamy
- skuteczna oferta
- redagowanie oferty
- krok po kroku
- pisanie emaili
- hasło reklamowe
- FAQway
- 20 zasad pisania
- pisanie nagłówków
- pułapka kreatywności
 
CRM, kontakt z klientem, email marketing:
- odsyłanie klienta
- zdobywanie zaufania
- dialog emailowy
- autoresponder
- kupowanie mailingu
- one-to-one
- promocja newlsetterów
 
pozycjonowanie, wyszukiwarki:
- kurs pozycjonowania
- zdobywanie linków
- ranking stron
- mapa strony
- wyszukiwarki
- słowa kluczowe
- dobór katalogów
- analiza PR
- linkbaiting
- spis katalogów
 
reklama partyzancka:
- artykuły do przedruku
- 12 sposobów na reklamę
- rozdawanie ebooków
- marketing ebooków
- pisz, pisz, pisz
 
techniki reklamowe:
- reklama kontekstowa
- 30 rodzajów e-reklamy
- programy partnerskie
- hipnotyczny marketing
- ministrona
- nisza w internecie
 
branding:
- marketing wirusowy
- web 2.0
- blogowanie
- sponsoring
- projektowanie logo
- ebook: budowanie społeczności
- forum branding
 
ciekawe przykłady:
- 2 urodziny ZM
- śmieciareczka
- turniej wiedzy komercyjnej
- strona miliona
- cyfrowe czytanie
Newsletter E-biznes
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Jak odpowiednio zredagować ofertę i nie zostać zignorowanym?

Gdy zakładasz prezentującą usługi Twojej firmy stronę internetową chcesz, aby jak najwięcej osób się o niej dowiedziało i liczysz na sukces. Marzenie to ma szansę się spełnić, ale zależy od dwóch ważnych czynników: dobrze wykonanej strony WWW oraz odpowiedniej promocji i reklamy.

marketing interetowy - reklama internetowa Marketing internetowy w praktyce
autor: Angus Mcleod
stron: 250
wejdź: www


 

Pozornie sprawa wydaje się prosta. Mając dobry produkt po atrakcyjnej cenie wystarczy tylko o tym poinformować naszych potencjalnych klientów. W praktyce jednak, wśród tak dużej konkurencji i różnorodności usług nie jest to łatwe. Każda oferta przecież jest niepowtarzalna, korzystna, jedyna.

Jak więc się wybić z tego gąszczu informacji i zwrócić na siebie uwagę? Tylko profesjonalnie i zachęcająco przedstawiona oferta zadecyduje o Twojej wygranej.

Jak ją przygotować? Postaramy się Ci pokazać krok po kroku jak to zrobić.

  • Najpierw musisz dokładnie przemyśleć jaki ma mieć cel i co ma prezentować. Czy to ma być dokładna oferta prezentująca wszystkie Twoje usługi, czy zamierzasz promować jedną z nich, czy wreszcie ma być jedynie zachętą do zapoznania sięz firmową stroną WWW, na której umieścisz wszystkie szczegóły.

  • Pomyśl do kogo chcesz ją skierować. Postaraj się wyobrazić czego poszukują Twoi potencjalni klienci, jakie są ich oczekiwania i pragnienia. Namawianie kogoś, aby kupił rybki, a on nie ma nawet akwarium mija się z celem, bez względu na to, jak przedstawisz swoją ofertę. Dlatego zanim przystąpisz do redagowania stwórz własną bazę adresową klientów uwzględniającą ich cechy oraz właściwości, które będą odpowiadać Twoim usługom..

  • Określ w nagłówku albo na początku listu własną grupę docelową. Najlepiej jeżeli oferta będzie skierowana do konkretnej osoby i instytucji. Nie zapomnij również zaznaczyć dokładnie czego ona dotyczy. Już w samym temacie umieść coś co sprawi, że tuż po otwarciu koperty zaciekawi klienta i wzbudzi jego zainteresowanie. Pokaż, że jesteś w stanie dać mu więcej niż pragnie i że nikt, prócz Ciebie, mu tego nie da. Bądź oryginalny i spraw, aby czytający odnalazł w niej korzyść dla siebie.

  • Na wstępie oferty zamieść krótką informację o sobie: działalności, usługach, zrealizowanych projektach, nagrodach. Aby stać się bardziej wiarygodnym zaprezentuj rekomendacje osób, które już skorzystały z Twoich usług i są bardzo zadowolone. Pamiętaj jednak, aby nie skupiać uwagi na sobie, ale na tym do kogo i o czym piszesz. Dla zainteresowanych dodaj odnośnik do strony WWW zawierającej dodatkowe informacje o firmie.

  • Dokładnie opisz swoja ofertę, kolejne etapy rozwoju i dokładny czas trwania. Zwróć uwagę, że taka okazja się już nie powtórzy. Tutaj też przedstaw warunki umowy oraz sprawy związane z zapłatą. Pamiętaj, aby to zrobić bardzo dokładnie i uważnie, aby później konsekwentnie móc się z tego wywiązać.

  • Jeżeli ma to być oferta handlowa powinna zawierać informację o okresowej wyprzedaży, niższych w związku z tym cenach, dodatkowych korzyściach, które można nabyć właśnie teraz, a nie za rok czy miesiąc. Bardzo ważne jest zamieszczenie dodatkowych informacji o dostawie zamówionego towaru, formie płatności bądź ewentualnej reklamacji. Te informacje wpływają na budowanie zaufania klienta do sprzedawcy szczególnie, gdy kupujący korzysta z usługi pierwszy raz.

  • Całą ofertę stwórz tak, aby zachęcała zarówno do jej przeczytania, jak i oglądania. Nie każdy przecież będzie chciał się z nią zapoznać "od deski do deski". Szczególną rolę więc przykładaj do nagłówków, tytułów, grafiki. Jeżeli to możliwe zawsze dołączaj zdjęcia, fotografie, aby klient sam nie musiał sobie wyobrażać produktu. Ale uważaj też, aby oferta nie stała się tylko katalogiem zdjęć. Najważniejsze fragmenty wypunktuj i wytłuść, gdyż powinny być dobrze widoczne.

  • Nieustannie podkreślaj korzyści, nie właściwości produktu. Nigdy nie zakładaj, że to sam klient zorientuje się jakie dany produkt przyniesie mu korzyści. Podpowiedz mu dyskretnie dlaczego to dla niego takie ważne. Oddziałuj silnie na zmysły i uczucia potencjalnych klientów. Podkreślaj zawsze "Ty", nie "my".

  • Pamiętaj, aby Twój list był zrozumiały i konkretny, a oferta zredagowana krótko i zwięźle. Każdy wyraz i zdanie musi być jasne i czytelne. Czytający nie może się domyślać jego treści i Twoich oczekiwań wobec niego. Musi wiedzieć jak ma się po kolei zachować i co zrobić, aby dostać to, co proponujesz. Unikaj długich i rozbudowanych zdań. Pamiętaj też o tym, że różnego rodzaju błędy ortograficzne, gramatyczne czy interpunkcyjne nie wpływają dobrze na wizerunek nadawcy.

  • Twój tekst, jeżeli ma oddziałać na odbiorcę powinien zawierać jak największą ilość czasowników. Najlepiej, gdy będą nacechowane pozytywnie i nie wzbudza negatywnych uczuć. Lepiej przecież kojarzone będzie słowo np. "zarobić pieniądze" niż "wydać pieniądze" Dlatego zamiast pisać w nagłówku: "wydaj.... korzystając z naszej oferty" pisać: "zarobisz ... jeśli skorzystasz z naszej oferty".

  • Biorąc pod uwagę stronę wizualną oferty najlepiej pisać ją na białym papierze, czarną, wyraźną i dużą czcionką. Unikaj czcionek fantazyjnych, mało czytelnych. Aby tekst był przejrzysty warto pozostawić między wierszami wolna linijkę, a każdą nową myśl zaczynać od kolejnego akapitu.

  • Przesyłając Twoją ofertę najlepiej zadzwoń wcześniej do klienta i zorientuj się wstępnie czy jest zainteresowany Twoimi usługami, abyś nie musiał starać się daremnie. Pisząc powołaj się na tę rozmowę.

  • Jeżeli wysyłasz list e-mailem wyślij też drugi egzemplarz pocztą. To w razie, gdyby któryś z nich zaginął.

  • Przed wysyłką przeprowadź próbę, przeczytaj komuś co napisałeś i poproś o opinię. Gdy nie masz takiej możliwości sam nagraj się i wysłuchaj jak to brzmi, najlepiej na drugi dzień. Jeżeli coś wyda Ci się niezrozumiałe czy niewiarygodne popraw błędy. Czynność tę możesz powtórzyć za kilka dni.

Nie poddawaj się od razu, jeżeli ktoś nie wykaże zainteresowania Twoją ofertą. Powtarzaj wysyłkę, ale pamiętaj, aby nie wysyłać dwa razy tego samego listu. Przypominaj się od czasu do czasu telefonicznie, lecz nie przesadzaj i nie bądź natrętny.



--
Artykuł pochodzi ze strony: Agencja Interaktywna 5m.pl
 



 

 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki