blog   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo   księgarnia
 

wyróżnione książki:
- marketing internetowy w praktyce
- potęga jednego e-maila
- tworzenie blogów
 
marketing internetowy:
- forum reklama
- e-marketing dla e-klienta
- strategia internetowa
- błędy w marketingu
 
narzędzia marketingowe:
- FUMP
- programy do mailingu
 
badania marketingowe:
- forum badania marketingowe
- ctr banerów
- skuteczność ppc
- kampania adwords
- analiza statystyk
 
copywriting:
- tekst reklamy
- skuteczna oferta
- redagowanie oferty
- krok po kroku
- pisanie emaili
- hasło reklamowe
- FAQway
- 20 zasad pisania
- pisanie nagłówków
- pułapka kreatywności
 
CRM, kontakt z klientem, email marketing:
- odsyłanie klienta
- zdobywanie zaufania
- dialog emailowy
- autoresponder
- kupowanie mailingu
- one-to-one
- promocja newlsetterów
 
pozycjonowanie, wyszukiwarki:
- kurs pozycjonowania
- zdobywanie linków
- ranking stron
- mapa strony
- wyszukiwarki
- słowa kluczowe
- dobór katalogów
- analiza PR
- linkbaiting
- spis katalogów
 
reklama partyzancka:
- artykuły do przedruku
- 12 sposobów na reklamę
- rozdawanie ebooków
- marketing ebooków
- pisz, pisz, pisz
 
techniki reklamowe:
- reklama kontekstowa
- 30 rodzajów e-reklamy
- programy partnerskie
- hipnotyczny marketing
- ministrona
- nisza w internecie
 
branding:
- marketing wirusowy
- web 2.0
- blogowanie
- sponsoring
- projektowanie logo
- ebook: budowanie społeczności
- forum branding
 
ciekawe przykłady:
- 2 urodziny ZM
- śmieciareczka
- turniej wiedzy komercyjnej
- strona miliona
- cyfrowe czytanie
Newsletter E-biznes
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Jak dobrać właściwe słowa kluczowe?

Słowa kluczowe znajdują sie w sekcji HEAD w znaczniku META name="keywords" (można podejrzeć w źródle strony prawie każdej strony), używamy ich, aby pomóc wyszukiwarkom w odnajdywaniu witryny. W meta tagu "keywords" wyszukiwarki uwzględniają ok. 200-300 znaków, tak wiec możemy umieścić kilka, kilkanaście słów kluczowych.

marketing interetowy - reklama internetowa Marketing internetowy w praktyce
autor: Angus Mcleod
stron: 250
wejdź: www


 

Reguła pierwszego dobierania słów kluczowych jest wydawałoby się dosyć prosta, lecz nalezy pamiętać o kilku ważnych aspektach. Wypracowałem pewną metodę, którą z dobrym skutkiem stosuję:
  1. Na samym początku wyobrażam sobie czego internauta (odbiorca naszej wiadomości) może szukać na naszej stronie i co może wpisać w wyszukiwarce. Dodatkowo wpisuje słowa charakterystyczne dla danej strony, dla danej tematyki, z reguły na początku wpisuję więcej słów niż potrzeba.

  2. Przeglądam ranking słów kluczowych, czy przypadkiem nie pojawiają się tam frazy, które mogę podpiąć pod swoją stronę, jeżeli takowe się pojawią dodaje je do słów kluczowych. Należy zauważyć, iż ranking ten jest dostępny tylko z ostatnich 7 dni, tak wiec jest podatny na okresowe trendy i pojawiają się w nim sezonowe hasła, takie jak np "nowy harry potter". Można się pobawić w częstsze sprawdzanie rankingów i szukanie "sezonowych okazyjnych słów kluczowych".

  3. Przy punkcie 1 i 2 należy pamiętać, aby słowa te znalazły się również w treści strony np. menu, w tekście pogrubione (znacznikiem B) lub w nagłówkach (znaczniki H1 - H6).

  4. Na każdej podstronie, tworzę osobne słowa kluczowe, jak i wszystkie meta tagi.

  5. Po kilku miesiącach istnienia strony weryfikuję słowa kluczowe, do tego potrzebne są statystyki (jak nie masz jeszcze swoich zapraszam tutaj: Statstyki STAT. W statystykach program sczytuje słowa kluczowe, jakie ludzie wpisywali w wyszukiwarkę, aby dostać się na naszą stronę i robi z niich ranking. Cała procedura polega na to, że przeglądam to od czasu do czasu i... dowiaduje się że np. ludzie zamiast wpisywać nazwę towaru to wpisują cennik nazwa towaru, lub zamiast wpisywać nazwę pojęcia, wpisują: co to jest nazwa pojęcia. Po krótkiej takiej analizie, eliminuję słowa, które miałem w słowach kluczowych, a nie pojawiły się ani razu w rankingu. Dopisuję natomiast słowa które się pojawiły, a ich nie miałem, rzecz jasna tylko te sensowne, nie wszystkie.

UWAGA KARYGODNE BŁĘDY!

  1. Wpisywanie popularnych słów, kompletnie nie związanych z nasza stroną, tylko dlatego że są popularne. Wyobraź sobie ze szukasz czegoś w internecie, wchodzisz na nią i tamtego nie ma, a w wyszukiwarce pokazało że jest, co robisz? - wyłączasz stronę? - ja tak robie, jak i większość ludzi. Zapewne po krótkim czasie prób i błędów, dowiesz się, że jest to mało skuteczne, taki ktoś nic nie kupi, ani nie skorzysta z twojej strony, zrobi tylko "PUSTE WEJŚCIE" nikomu na nic nie potrzebne, ty stracisz transfer a ta osoba czas (dodatkowo istnieje możliwość, że wyszukiwarki uznają to za spam).

  2. Takie samesłowa kluczowe i inne meta tagi, dla całego serwisu. Każda podstrona powinna mieć osobne, jeżeli to oczywiście możliwe..

  3. Nie powtarzaj słów kluczowych.

Tomek Urban


(artykuł dostępny do przedruku)


 



 

 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki