blog   e-banki   forum   hosting  czas   biznes oferty   inwestowanie   webdesign   kreatywność   e-marketing   pp   pik   za darmo   księgarnia
 

wyróżnione książki:
- marketing internetowy w praktyce
- potęga jednego e-maila
- tworzenie blogów
 
marketing internetowy:
- forum reklama
- e-marketing dla e-klienta
- strategia internetowa
- błędy w marketingu
 
narzędzia marketingowe:
- FUMP
- programy do mailingu
 
badania marketingowe:
- forum badania marketingowe
- ctr banerów
- skuteczność ppc
- kampania adwords
- analiza statystyk
 
copywriting:
- tekst reklamy
- skuteczna oferta
- redagowanie oferty
- krok po kroku
- pisanie emaili
- hasło reklamowe
- FAQway
- 20 zasad pisania
- pisanie nagłówków
- pułapka kreatywności
 
CRM, kontakt z klientem, email marketing:
- odsyłanie klienta
- zdobywanie zaufania
- dialog emailowy
- autoresponder
- kupowanie mailingu
- one-to-one
- promocja newlsetterów
 
pozycjonowanie, wyszukiwarki:
- kurs pozycjonowania
- zdobywanie linków
- ranking stron
- mapa strony
- wyszukiwarki
- słowa kluczowe
- dobór katalogów
- analiza PR
- linkbaiting
- spis katalogów
 
reklama partyzancka:
- artykuły do przedruku
- 12 sposobów na reklamę
- rozdawanie ebooków
- marketing ebooków
- pisz, pisz, pisz
 
techniki reklamowe:
- reklama kontekstowa
- 30 rodzajów e-reklamy
- programy partnerskie
- hipnotyczny marketing
- ministrona
- nisza w internecie
 
branding:
- marketing wirusowy
- web 2.0
- blogowanie
- sponsoring
- projektowanie logo
- ebook: budowanie społeczności
- forum branding
 
ciekawe przykłady:
- 2 urodziny ZM
- śmieciareczka
- turniej wiedzy komercyjnej
- strona miliona
- cyfrowe czytanie
Newsletter E-biznes
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Jak zdobyc zaufanie potencjalnych klientow

Internet robi taka kolosalna kariere, ze chyba wszystkim, ktorzy wybrali sobie to miejsce na zbudowanie biznesu, kreci w glowie. Potencjal jest nieslychany, ale sa oczywiscie i problemy. Jednym z najwiekszych jest brak zaufania wsrod odbiorcow. Trzeba tutaj dodac, ze wszystkie nowe formy komunikacji we wczesnej formie rozwoju przechodza przez podobna faze - na przyklad na poczatku ery telefonicznej niejeden ojciec rodziny w USA bal sie, ze jakis zbereznik go okradnie albo mu zbalamuci corke...

marketing interetowy - reklama internetowa Marketing internetowy w praktyce
autor: Angus Mcleod
stron: 250
wejdź: www


 

Kiedy przeprowadza sie ankiety, na pytanie "dlaczego nie kupujesz wiecej produktow i uslug na sieci" wiekszosc osob przyznaje, ze obawiaja sie tego, co czyha na nich po drugiej stronie tego okienka technologii. Warto wiec pamietac o tym, by swiadomie postarac sie o zdobycie zaufania potencjalnych klientow. Na poczatek stosuj sie to tych wskazowek:

Powiedz im jak najwiecej o sobie.

Ludzie chca wiedziec kto kryje sie za twoja strona, za produktami, za uslugami. Pomysl, kiedy ktos wchodzi do twojego sklepu, zakladu, biura - moze stworzyc dziesiatki ocen na podstawie otoczenia, wnetrza, twojego wlasnego wygladu i zachowania, nawet ubioru. Jesli ktos do ciebie zatelefonuje, moze wysnuc sporo wnioskow na podstawie tonu glosu i innych dzwiekow, albo jak dlugo czasu zajelo zanim ktos podniosl sluchawke. Jesli jednak ktos widzi tylko twoje strony na pajaku, ma bardzo malo danych, zeby wysnuc jakies wnioski. Nie spodziewaj sie, ze z braku danych ktos nabierze do ciebie zaufania - wrecz przeciwnie! Jesli chcesz zaufanie uzytkownikow sieci zdobyc, nie badz tajemniczy. Nie wstydz sie. Daj ludziom wystarczajaco duzo informacji na temat siebie i swojej firmy - nie w formie reklamy, nie na pierwszej stronie, ale gdzies gdzie to latwo znalezc Powiedz kim jestes, co robisz i czemu robisz to co robisz.. Opowiedz nawet o poczatkach swojego biznesu. I nie zapomnij o fotografiach.

Wyjasnij szczegolowo na czym polega twoja oferta.

Nie licz na to, ze ludzie beda sie bawic w zgadywanie, albo biegac ze strony na strone szukajac tego, co chca znalezc. Jesli nie podasz informacji od razu na poczatku, wiekszosc po prostu kliknie myszka i przeskoczy na inny adres - to przeciez takie latwe. Jesli ktos wyczuje, ze informacja jest zakumuflowana albo starasz sie unikac odpowiedzi na latwe do przewidzenia pytanie - wzrastaja podejrzenia, a zaufanie spada. Miejsce w prasie, w radio i w telewizji jest drogie, rzadko kto wiec moze sobie pozwolic na wyczerpujace informacje na temat oferty. Ale miejsce na WWW? Tanie jak barszcz! Jesli wiec juz masz uwage konsumenta wykorzystaj to i wytlumacz dokladnie co i za ile sprzedajesz. Ukaz wszystkie zalety, wszystkie mozliwe korzysci. Daj jak najwiecej powodow, zeby od ciebie kupil, albo przynajmniej, zeby do ciebie wrocil w niedalekiej przyszlosci, zeby powiedzial znajomym. Bo jesli go nie przekonasz - byc moze juz nigdy nie wroci na twoje strony.

Nie daj sie skusic sloganom.

Zostaw hasla reklamowe w rodzaju "najlepsze na swiecie" albo "jedyna okazja" konkurentom. Sa to banaly, ktore byc moze tobie sie podobaja, ale twoi potencjalni klienci im nie ufaja (a o zaufanie chodzi). O wiele lepiej, jesli zaczniesz swoja oferte od naglowka opisujacego szczegolowo twoj produkt albo usluge (juz wkrotce w Poradniku Biznesmena "najlepsze naglowki w historii reklamy amerykanskiej").

Zaoferuj gwarancje.

W Stanach na wszystkie produkty zamawiane przez poczte wymagana jest przynajmniej 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniedzy. Wiele biznesow oferuje jednak o wiele wiecej: 60-dniowe, roczne - a nawet gwarancje w nieskonczonosc. Inteligentny biznesmen oferujacy wysoka jakosc produktow albo uslug wie, ze nawet jesli nieliczni klienci beda sie domagac zwrotu pieniedzy, wzrost sprzedazy spowodowany zaufaniem rynku wynagrodzi mu potencjalne straty. Oto na przyklad gwarancja, ktora jako trener sama daje swoim klientom:

"Jesli po wprowadzeniu w zycie moich wskazowek i systemow dojdziesz do wniosku, ze nie warte byly one ceny, ktora zaplaciles - zwroce ci koszt treningu co do centa (albo co do grosza)."

Podaj swoj adres i numer telefonu

Daj ludziom mozliwosc skontaktowania sie z toba nie tylko przez poczte elektroniczna, ale takze bardziej tradycjonalnymi metodami. Podaj swoj adres pocztowy, numery telefonow, faxu. Jesli strona reprezentuje wieksza firme warto podac takze nazwiska osob, z ktorym klient sie prawdopodobnie zetknie - poczawszy od telefonistki, skonczyszy na pracownikach dzialu sprzedazy. To pomaga stworzyc wrazenie, ze twoj biznes to "prawdziwa" firma a nie jakas chwilowa operacja, ktorej nie nalezy ufac.

Zdobycie zaufanie klienta jest twoim najwazniejszym zadaniem, a kiedy juz je zdobedziesz, zaufanie to bedzie twoim najwiekszym atutem. To wlasnie dlatego MCDonald, Kodak, Xerox, Coca-Cola i Sony zrobily taka zawrotna kariere na swiecie. Firmy sa znane i znaki zastrzezone, bo ciesza sie zaufaniem konsumentow.



--
Wanda Loskot mieszka na stale w USA gdzie jest doradca do spraw rozwoju biznesu. Odwiedz jej strony internetowe AkademiaSukcesu.com i SukcesTwojejFirmy gdzie znajdziesz wiecej podobnych artykulow - mozesz sie tam nawet zapisac na bezplatny Kurs Planowania Zycia!
 



 

 


Newsletter E-biznes - przedsiębiorca w internecie...
E-mail:

Imię:

Zgadzam się z Polityką Prywatności


hosting, serwer na strone - zapewnia 2be.pl, autor strony: precelik
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie jakichkolwiek treści bez zezwolenia zabronione.
Zezwalamy na kopiowanie wybranych artykułów zobacz szczegóły: Artykuły do kopiowania za darmo - warunki